5 Ekim 2011 Çarşamba

BEŞ KÜÇÜK DOMUZ - ( Five Little Pigs )


BEŞ KÜÇÜK DOMUZ - ( Five Little Pigs )


    İlk okudugum Agatha Christie romanı oldugu için benim için onemli bir kitap. Geçmişte  yaşanan bir cinayet ve 5 tane de katil adayı...hepsinin de öldürmek için sebepleri var. Katili  tahmin ettiğimi düşünmüştüm, kitabın sonlarına doğru da kanıtlar ve olaylar benim katili  iyice göstermeye basladı ama agatha christie ablam ters köşeye yatırdı beni. Şüphelilerle  defalarca konuşa konuşa ve konuşulanları iyice yorumlayınca çözüyor olayı.Güzel bir  kitaptı ama daha guzelleri de var bu yuzden 8/10   verdim.


Son zamanlarda filmini de izleme şansım oldu aradan uzun zaman geçince bazı seyler tabii unutuluyor , bu filmle tekrar hatırladık ve filmini de beğendiğimi söyleyebilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder