17 Ekim 2011 Pazartesi

NOEL’DE CİNAYET – ( Hercule Poirot’s Christmas )


NOEL’DE CİNAYET – ( Hercule Poirot’s Christmas )
noelde cinayet
Noel’de Cinayet şu ana kadar okudugum en guzel Agatha Christie kıtaplarından biridir  kesinlikle.Hercule Poirot tabi ki iş başında ve onun oldugu kitaplar zaten bir baska guzel. bu sefer  de katil olabilecek birçok kişi var ama siz okurken boşuna tahmin yürütmeyin çünkü en en en akla  gelmedik kişi yine katil çıkıyor ve Agatha Christie bir ters köşe daha yapıyor.okudugum sadece 3.  kitabı olmasına ragmen giderek hayran olmaya baslamıstım yazara (not 10/10)!
Daha sonra bu eserin de filmini izleme şansını elde ettim gercekten onu da çok beğendim, belki ilk okuduğum Agatha ların arasında olmasından dolayı katili bulamadım ve gercekten finaline cok cok şaşırdım. Böyle çok sürpriz sonlu olmasından, beni çok şaşırtmasından dolayı  en çok hoşuma giden kitaplar arasında. Daha sonra tecrube kazandıkça sıklıkla katilleri bulmaya basladım. Ama bunda bulmak gercekten zordu...

1 yorum:

  1. okuduğu kitapları unutan biri olarak unutamadığım ender kitaplardan biridir,süpriz bi sonla bitiyor sürükleyici bi kitap tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil