11 Nisan 2012 Çarşamba

ÇARPIK EVDEKİ CESETLER – ( Crooked House )

ÇARPIK EVDEKİ CESETLER – ( Crooked House ) 
biten 71. a.c. eserim oldu ,kitabı begendım 9/10 veriyorum. kıtabın ortalarında bıraz tempo düşer gibi oldu o yuzden 1 puan kırdım...konuya gelirsek; birbirini seven 2 genc var fakat genc kızımızın dedesi bir cinayete kurban gıdınce kafası rahat etmeyen kız bu olay cozulmeden evlenemeyecegını soyluyor. aynı zamanda babası eskı emnıyet amırlerınden olan cocuk da olayı cozmeye calısıyor ama aslında bır sey cozebıldıgı falan yok. evde 2 karı koca yani 4 ebeveyn ve 3 çocuk var, olen adamın genc karısı ve onunla yasak ask yasayan cocukların ogretmenı ve bir de cocukların teyzeleri... imzalı ve imzasız 2 vasiyetname , iflasa yaklasan bir sirket ve miras olarak yukluce bır para….kitabı sevmemin sebeplerinden biri katilin gercekten cok sasırtıcı olması bir diğer sevme sebebim de katili bulmuş olmam :D kıtabın sonlarında boş bir sayfada soyle yazıyor: "Artık katili bulmak için her ipucu size verildi katili bulabildiniz mi " ve tam manasıyla bir tahmın yapmadan devam etmedım ve düşündüğüm planı uygulamış olan katili bulmayı becerdim :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder