15 Kasım 2011 Salı

LORD EDGWARE’İ KİM ÖLDÜRDÜ ( Thirteen at Dinner )


BİRİSİ ÖLECEK – (LORD EDGWARE’İ KİM ÖLDÜRDÜ ) ( Thirteen at Dinner )

Kolay kolay 10 vermem ama bu kitap da hakkaten müthiş ve 10′u hakediyor. 11. kitabımdı bu ve birçok  şüpheli arasından ben de katili buldum. Baskasıyla evlenmek için kocasından boşanmak isteyen kadın,  babasından nefret eden kız, amcasının mirascısı bir adam..bir çok cinayet nedeni var. Ünlü aktris ve ona  benzeyen genc bir sanatcı bu benzerliği kullanarak bir şaka düşünüyorlar. Ama cinayetler arka arkaya  geliyor.Kitap hep başka bır yone çekiyor şakayı ama ben kendi tahmin ettiğim diğer yontem uzerınde  durarak katili buldum. :)
Yeni yeni filmini de izledim bu eserin hatta onu da cok begendim.  katilin planı cok zekıce ve haınce ama poirot baskan yıne uyanıklıgını gosterdı bıraz gec de olsa dogru sonuca ulastı. fılmın basındakı komedyenın poirot taklidi bi harıka :) basmufettıs jappın, poırot ve hastıngs ıle yemekteyken ” bız yıne beraberız ama bu sefer ortada ceset yok ” demesi ve ardından gelen malum hadıse ne kadar som agızlı oldugunu gosterıyor :) yahu sızın oldugunuz yerde ceset olmaz mı hıc :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder